Hansepanse kevertje

Laat de regen nu maar komen,alles is gereed🤣🤣 De raintainer hing hier al jaren,die heb ik wat hoger gehangen.Moest daar wel weer de regepijp voor doorzagen maar ach,gelukt.Nu vult deze vanzelf de regenton en via het kraantje kan ik of de gieter vullen of de vijver.De deksel heb in omgedraaid is nu een planteschaal😂De rest van de tuin is nog wat rommelig maar dat komt ook vast goed.

26 gedachten over “Hansepanse kevertje

    1. Leek mij wel leuk zo,denk dat ik als de violen uitgebloeid zijn er een echte bak inzet met een hangplant,want echt mooi is zo’n ton niet.Met het juiste gereedschap kunnen wij alles als we willen.🤣

      Geliked door 1 persoon

    1. Precies ik doe allemaal dingen waar ik als de schipper er is zo gauw niet aan toe kom.En dan is het maar gebeurd en kan ik op mijn lauweren rusten als hij weer thuis komt.Komende week wordt het brr weer en dan is het weer tijd voor binnenwerk.

      Like

      1. Goed slapen is inderdaad heel belangrijk , fijn dat het lukt. Kun je weer helemaal opladen, dat zal zeker nodig zijn en dat merk je pas als het even niet hoeft.

        Like

      2. Ik slaap altijd wel goed,maakt ook niet uit waar.Maar die gebroken nachten de afgelopen 3 jaar hebben vooral bij de schipper gevolgen voor zijn slaapritme,compleet in de war.Ik ontspan juist als ik in de tuin rommel o.a.

        Like

  1. Jij kunt echt alles.
    En met Hansje Pansje Kevertje wierp je mij minstens 65 jaar terug in de tijd. Ik zie haar zitten in haar kruidenierswinkel altijd als ze me zag was het standaard: “Ha, daar is Hansje Pansje Kevertje” ik haatte het, een heel mensenleven niet meer aan gedacht. Nu kan ik erom grijnzen.

    Like

Welkom aan boord,wat leuk dat je even mee dobberde en bedankt voor je reactie